tisdag 1 juli 2008

Dom e på många platser

Gillestugan och hans sidekick Fred Leek besökte idag kossan karin för att ta ett snack om karins bråk med Lasse.

Gillestuga: Varför slog du Lasse?
Karin: Det var för att jag utmanade er på att kasta gillis men ni kom aldrig så jag var tvungen att göra nått, så det ända jag kom på var att slå Lasse.
Freed Leek: Lasse sitter nu och gråter i sitt rum, jag blev själv ledsen när jag såg lasse sitta där och gråta. Jag kunde inte bara sitta och rulla tummarna så jag beslutade ta reda på vem som har gjort illa Lasse så jag följde efter spåren och nu är jag här.
Gillestuga: Varför slog du Lasse ?
Karin: Jag hade tråkigt
Gillestuga: Vad då tråkigt?
Karin: Ja, jag var tvungen att göra nått
Freed Leek: Kunde du inte ha hoppat hopprep?
Karin: Nej, det intresserar mig inte

Nu så blev Freek Leek skogstokig och attakerade kossan karin med allt han har. När Freed hade sprungit 6meter då tog karin sin piska och slog freed i ögot med piskan. Freed blev så svårt skadad att han sprang hem och skrek ÄR DET SAAAAAAAAAAANT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gillestuga: Så det är så här du vill ha det
Karin: Absolut, kom då
Gillestuga tog av sig sin kavaj och började små strecha medans kossa karin sprang på väggarna runt och runt.

Gillestuga: Du ser mina muskler
Karin: Ja
Gillestuga: det är dom här musklerna som ska krossa dig Karin!!! HAHAHAHA

Kossan Karin blev rädd för Gillestuda hade enorma muskler som kunde ha krossat Aris och han är ingen att leka med.

Gillestuga: Är du redo?
Karin: Ja
Gillestuga: AAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH

Inga kommentarer: